„ვეცნობით კლოდ მონეს ხელოვნებას”
პედაგოგები
|
ქეთევან ჩადუნელი, ნონა ოდიშვილი
| ||
რაიონი / ქალაქი
|
ქ. რუსთავი
| ||
სკოლა
|
23- საჯარო
| ||
დონე / კლასი
|
დაწყებითი და საბაზო საფეხური, მე-6 / მე-10 კლასები
| ||
ინტეგრირებული საგანები
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება,რუსული ენა
| ||
პროექტის სახელწოდება
|
„ვეცნობით კლოდ მონეს ხელოვნებას“
| ||
პროექტის დასაწყისი
|
2015 წლის 25 იანვარი
| ||
პროექტის დასასრული
|
2015 წლის 10 თებერვალი
| ||
პროექტის მიზანი
|
თეორიული ცოდნა: მოსწავლეები შეძლებენ მონეს ხელოვნების შესწავლა-გაანალიზებას. მასთან კავშირში იმპრესიონისტული ხელოვნების თავისებურებებისა და არსის აღქმას. ინფორმაციის მოძიებასა და თარგმნას არაქართულენოვანი მასალის დახმარებით.
პრაქტიკული უნარ-ჩვევები: მოსწავლეები შეძლებენ
∙ ინფორმაციის მოძიებას, დამუშავებას, თარგმნასა და თემატურად დალაგებას.
∙ ურთიერთთანამშრომლობას.
∙ მუშაობის პროცესში ისტ-საშუალებების გამოყენებას.
პრეზენტაციის მომზადებას და გამართვას.
| ||
პროექტის მიზნების მისაღწევად განსახორციელებელი ღონისძიებების ჩამონათვალი (კალენდარული გეგმა)
|
1. პროექტის შინაარსის და ვადების გაცნობა
|
2015 წლის 25 იანვარი
| |
2. კონკრეტული დავალებების მიცემა და ფუნქციების გადანაწილება. ( მეათე კლასის მოსწავლეები იწყებენ მუშაობას კონკრეტული მასალის თარგმნაზე / Уроки тётушки Совы -клод моне ./ მეექვსე კლასის მოსწავლეები მოიძიებენ კლოდ მონეს ბიოგრაფიისა და შემოქმედების ამსახველ მასალას)
|
25 ნოემბერი
| ||
3. ჯგუფების ეტაპობრივი შემოწმება, დამატებითი
მითითებების და რჩევების მიცემა
|
5-6-10-15-20 დეკემბერი
| ||
4. პრეზენტაციის გამართვა.
|
25დეკემბერი
| ||
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
ს.გ.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია დაგეგმოს და შეასრულოს სხვადასხვა სახის სამუშაო.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ს.გ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს ინდივიდუალური და ჯგუფური მუშაობის სხვადასხვა სტრატეგიას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ს.გ. VIII.7. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს სახვითი ხელოვნების ელემენტებისა და პრინციპების ცოდნა ხელოვნების კონკრეტული ნიმუშის ანალიზის დროს.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
შედეგის.გ.VIII.11. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა კონტექსტში განიხილოს ხელოვნების ნიმუში.
| ||
მოსალოდნელი შედეგები
|
მოსწავლეები განხორციელებული პროექტის შემდეგ შეძლებენ იმპრესიონისტებისა და კონკრეტულად მონეს ხელოვნების უკეთ გაცნობას.გაიაზრებენ თარგმანის ტექნიკურ მხარეს . გაიღრმავებენ ლექსიკას.
გააცნობიერებენ მეცნიერების სხვადასხვა დარგებს შორის კავშირებს. გაიაზრებენ სამეცნიერო მიწევების პრაქტიკაში გამოყენების მნიშვნელოვნებას. იმსჯელებენ მათ თავისებურებებზე.
მოამზადებენ სლაიდ შოუს და გამართავენ პრეზენტაციას
| ||
საჭირო რესურსები
|
∙ სახელმძღვანელო
∙ ფოტო და ვიდეო მასალა
∙ კომპიუტერი
∙ პროექტორი
∙ თაბახის ფურცლები
∙ მარკერები
| ||
საგნობრივ ჯგუფთან კავშირი
|
ისტ-ი, ხელოვნება, რუსული ენა
| ||
პრეზენტაცია
|
პრეზენტაციაზე თითოეულმა ჯგუფმა წარმოადგინა საპრეზენტაციოდ მომზადებული მასალა, რომელსაც ერთვოდა ჯგუფის წევრების მიერ მომზადებული ზეპირი საინფორმაციო და ახსნა-განმარტებითი მასალა. პრეზენტაციის ბოლო ეტაპზე მოსწავლეები პასუხობდნენ თანაკლასელების მიერ დასმულ შეკითხვებს.
| ||
შეფასება
|
მოსწავლეები წინასწარ გაეცნენ შეფასების სქემას :
| ||
პრეზენტაციის შეფასების სქემა
შედეგები
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
შესავალი
|
ვერ იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
|
მოწოდებულია საინტერესოდ და შეესაბამება შინაარსს
|
ეფექტურია, არატრაფარეტულია, იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები, მოითხოვს დამატებით განმარტებებს
|
გასგებია, მაგრამ ითხოვს დამატებით განმარტებებს
|
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია
|
ლოგიკურობა
|
ზოგჯერ არათანმიმდევრულია,აკლია ლოგიკურობა
|
ძირითადად ლოგიკური და თანმიმდევრულია
|
ლოგიკური, თანმიმდევრული და კარგად ჩამოყალიბებულია
|
დასკვნები
|
დასკვნები ულოგიკო და გაუმართავია
|
ლოგიკურია, მაგრამ ყველა საკითხის რეზიუმირება არ ხდება
|
ლოგიკური და ორიგინალურია
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
პერიოდულად ცდილობს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობას, მაგრამ არ იცის, რა ხერხებით
|
გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად კონტაქტს ამყარებს
|
ფლობს აუდიტორიას, ადეკვატურად რეაგირებს მის რეაქციებზე, ეფექტურად იყენებს ვერბალურ და არავერბალურ ხერხებს
|
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
პასუხები არ არის სრულყოფილი
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
სრულყოფილ პასუხს სცემს ყველა შეკითხვას
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий